Windows Ce.Net / Mobile İşletim Sistemli El Terminallerinde Windows Mobil Aygıt Merkezi ile Bağlantı Sorunu
Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 veya Windows 10 işletim sistemi yüklü bilgisayarlarda Haziran 2017 ve sonrası alınan güncellemeler sonrası Mobil Aygıt Merkezi programı ile el terminallerine bağlantı yapılamıyor.
Sorunun çözüm yöntemi aşağıdadır.
1)
Masaüstündeki Bilgisayarım simgesinin üzerinde sağ tuşa basınca açılan
menüde Yönet
seçeneğini seçin.
2) Açılan ekranda solda Hizmetler ve Uygulamalar seçeneğinin alt seçeneği olan Hizmetler seçeneğini tek tıklayarak seçin.
Yukarıdaki ekranda Hizmetler seçeneği tıklandığında sağ
tarafa açılan hizmet seçenekleri aşağıdaki
gibidir.
3)
Yukarıdaki Hizmetler listesinde Windows
Mobile tabanlı aygıt bağlantısı hizmet seçeneğini çift tıklayın veya
üzerinde mouse’un sağ tuşuna basınca açılan menüde Özellikler seçeneğini tıklayın.
Özellikler penceresinin ekran görüntüsü aşağıdadır.
4)
Yukarıdaki ekranda (Genel Sekmesinde) Başlangıç türü olarak “Otomatik” seçeneğini belirleyin.
5) Yukarıdaki ekranda (Oturum Açma Sekmesinde) Yerel sistem hesabı seçeneğini işaretleyin.
Tamam düğmesini tıklayarak bu pencereyi kapatın.
6) Yukarıdaki Hizmetler listesinde Windows Mobile 2003 tabanlı aygıt bağlantısı hizmet seçeneğini çift tıklayın veya üzerinde mouse’un sağ tuşuna basınca açılan menüde Özellikler seçeneğini tıklayın.
Özellikler penceresinin ekran görüntüsü aşağıdadır.
7) Yukarıdaki ekranda (Genel Sekmesinde) Başlangıç türü olarak “Otomatik” seçeneğini belirleyin.
8) Yukarıdaki ekranda (Oturum
Açma Sekmesinde) Yerel sistem hesabı seçeneğini işaretleyin.
Tamam düğmesini tıklayarak bu pencereyi
kapatın.
Yukarıdaki adımlarda yapılan yapılandırmaların geçerli olması için her iki hizmetin yeniden başlatılması gerekmektedir.
9)
Yukarıdaki Hizmetler listesinde Windows
Mobile tabanlı aygıt bağlantısı hizmet seçeneğinin üzerinde mouse’un sağ
tuşuna basınca açılan menüde Yeniden
Başlat seçeneğini tıklayın.
Açılan onay
penceresinde Evet seçeneğini
tıklayın.
10) Yukarıdaki Hizmetler listesinde Windows Mobile 2003 tabanlı aygıt bağlantısı hizmet seçeneğinin üzerinde mouse’un sağ tuşuna basınca açılan menüde Yeniden Başlat seçeneğini tıklayın.
Açılan onay penceresinde Evet seçeneğini tıklayın.
Yorumlar
Yorum Gönder